Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2011 11:05 - Страх
Автор: vladun Категория: Поезия   
Прочетен: 4740 Коментари: 8 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Почти безшумно
се прокрадва скорпионът...  
Безкръвно
прониква жилото му в часовете,
минаващи от тук на пръсти...

Отровата,
сродена със кръвта,
обхожда тялото
и го парализира.

Кому е нужна
тази непреодолима
илюзия за неподвижност.
И със какво сънят
е по-различен от смъртта,
ако е вечен...


 



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - "страхът убива, бавно ни у...
16.06.2011 17:11
"страхът убива, бавно ни убива, а после ни превръща в подлеци" - "Страх" на Евтим Евтимов прочетох в твърде ранна възраст за такава поезия. Порази ме, че някой мислеше като мен. Аз не съзнавах същността на целия текст, но на части от него...с тях дишах! Малко преди да прочета това стихотворение една нелепост на съученици ме вкара в проблеми, от които се оказа, че аз или трябва да мълча и да бъда виновна или да кажа истината, която знаех, но те за разлика от мен щяха да пострадат... :( Детска му работа, но невинна носех вина, защото вместо да мълча втрещено, че са си измили ръцете с мен, можех да се изправя и да им кажа "не!". Не, че ме бе страх от съучениците, бе криворазбрано достойнство - да не съм клеветник, бе и болка, защото имах някакво усещане, че всъщност са ме натопили мен не без да искат... Единственото, което обаче направих е да кажа на родителите си, че трябва някак да ми повярват, че не съм виновна, да не породят в мен страх към тях, защото това би ме убило. Тази случка не съм я забравила. Интересно дали другите участници я помнят, но това няма как да разбера. Разбираш ли, колко силно са ме разтърсили думите на поета, след като малко преди това съм казала такива на родителите си... От тогава той стана любимият ми поет.
Точно си го казал - страхът е отровата, която ни руши отвътре. А завършекът на творбата ти е страхотен!!! Аплодисменти от ме,Влади, за творбата ти!
цитирай
2. phoenix2000 - Май сме на една вълна ...бррр
17.06.2011 13:19
Май сме на една вълна ...бррр
цитирай
3. ognena71 - Почти безшумно се прокрадва с...
17.06.2011 18:57
Почти безшумно
се прокрадва скорпионът...
Безкръвно
прониква жилото му в часовете,
минаващи от тук на пръсти...

Поздрави!
цитирай
4. vladun - Животът постоянно ни подлага на такива изпитания, Жени!
17.06.2011 20:35
bizcocho написа:
"страхът убива, бавно ни убива, а после ни превръща в подлеци" - "Страх" на Евтим Евтимов прочетох в твърде ранна възраст за такава поезия. Порази ме, че някой мислеше като мен. Аз не съзнавах същността на целия текст, но на части от него...с тях дишах! Малко преди да прочета това стихотворение една нелепост на съученици ме вкара в проблеми, от които се оказа, че аз или трябва да мълча и да бъда виновна или да кажа истината, която знаех, но те за разлика от мен щяха да пострадат... :( Детска му работа, но невинна носех вина, защото вместо да мълча втрещено, че са си измили ръцете с мен, можех да се изправя и да им кажа "не!". Не, че ме бе страх от съучениците, бе криворазбрано достойнство - да не съм клеветник, бе и болка, защото имах някакво усещане, че всъщност са ме натопили мен не без да искат... Единственото, което обаче направих е да кажа на родителите си, че трябва някак да ми повярват, че не съм виновна, да не породят в мен страх към тях, защото това би ме убило. Тази случка не съм я забравила. Интересно дали другите участници я помнят, но това няма как да разбера. Разбираш ли, колко силно са ме разтърсили думите на поета, след като малко преди това съм казала такива на родителите си... От тогава той стана любимият ми поет.
Точно си го казал - страхът е отровата, която ни руши отвътре. А завършекът на творбата ти е страхотен!!! Аплодисменти от ме,Влади, за творбата ти!

Но сърцето лесно се не дава.
Благодаря за стойностния коментар!:)))
цитирай
5. vladun - То е като епидемия:)))
17.06.2011 20:38
phoenix2000 написа:
Май сме на една вълна ...бррр

Но никът ти е синоним на възраждащия се живот, горе главата!:)
И благодаря за посещението!
цитирай
6. vladun - Благодаря, огнено момиче!:)
17.06.2011 20:39
ognena71 написа:
Почти безшумно
се прокрадва скорпионът...
Безкръвно
прониква жилото му в часовете,
минаващи от тук на пръсти...
Радвам се, когато наминаваш!

Поздрави!

цитирай
7. kadife - Поздравления за стойностната т...
18.06.2011 07:28
Поздравления за стойностната творба!
цитирай
8. vladun - Благодаря, Кадифе!:)
21.06.2011 20:34
kadife написа:
Поздравления за стойностната творба!

Думите ти увеличават стойността на текста.
Поздрави!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vladun
Категория: Поезия
Прочетен: 990409
Постинги: 190
Коментари: 3243
Гласове: 4932
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930