Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2011 19:24 - Нежелани гости
Автор: vladun Категория: Поезия   
Прочетен: 7967 Коментари: 25 Гласове:
37


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Гости са дошли във къщи.
Чудят се защо се мръщя.
Носят лего, шоколади,
а душичката ми страда.

-Ах, какво момченце сладко –
радва ми се вуйчо Златко
и с небръснатите бузи
кожата ми ще охлузи.

-Тук ли си,бре, хубавецо –
хили ми се леля Цеца,
след което ме прегръща,
а на мен ми се повръща

от помади, лосиони,
червила, одеколони...
После приближава стринка,
хванала я е настинка

или грип – не зная точно,
киха срещу мен нарочно –
ненаужким е решила
да ме зарази с бацила...

Уважаеми роднини –
хайде, днес - от мен да мине.
Друг път за такива гости
аз вратата ще залостя.



Тагове:   настинка,   роднини,   бацила,


Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Хехехеее,
10.06.2011 19:27
ама умно туй дете бре, Влад :)))))))))))))))))
Поздрави за усмивките
Валя
цитирай
2. sande - Поздрави, многостаночнико!
10.06.2011 19:42
Радвам се, че не забравяш децата. Все ми се струва,че поетите дължат много повече внимание на децата.
цитирай
3. vladun - Върнах си им го за цялото щипане,
10.06.2011 20:15
yotovava написа:
ама умно туй дете бре, Влад :)))))))))))))))))
Поздрави за усмивките
Валя

дойде някой, олигави те и първият му въпрос е: кажи сега, кого най-много обичаш...
Благодаря за милото споделяне, Вал!:))))))
цитирай
4. vladun - Санде, благодаря ти!
10.06.2011 20:16
sande написа:
Радвам се, че не забравяш децата. Все ми се струва,че поетите дължат много повече внимание на децата.

Радвам се, че имам подкрепата ти!:))))
цитирай
5. kleopatrasv - Много прозорливо момченце, ей!...
10.06.2011 21:59
Много прозорливо момченце, ей!
Поздрави!
цитирай
6. vladun - :)))
10.06.2011 22:03
kleopatrasv написа:
Много прозорливо момченце, ей!
Поздрави!

Ми при такива роднини терористи трябва да си отваря очите на четири!

Благодаря ти, Светле!:)
цитирай
7. sparotok - спомени
10.06.2011 23:45
Ах, какви мили спомени ми върна...чак ми се доплака:)
Възрастните понякога не осъзнават на какви мъчения подлагат любимците си...нека им бъде простено:)
цитирай
8. vladun - Простено да им е, те от добро сърце
11.06.2011 01:49
sparotok написа:
Ах, какви мили спомени ми върна...чак ми се доплака:)
Възрастните понякога не осъзнават на какви мъчения подлагат любимците си...нека им бъде простено:)

са го правели...От моите лели малко останаха на тоя свят, и един вуйчо, който едва крета. Де да можехме да върнем ония години...
Благодаря за споделянeто, Спароток!:)))
цитирай
9. bizcocho - Привет, Влади! Според мен това ...
11.06.2011 03:49
Привет, Влади!
Според мен това стихотворение е повече за родители, отколкото за деца :))) Как мразех като ни кацнат гости да ме мачкат в прегръдки и да ме млящят... След време, когато имах деца и дойдеше някой в къщи и питаше за децата, направо отсичах - играят си оттатък и толкова. И дума не давах да се издума, че трябва задължително да дотърчат, да изсипят репертоар от песнички и стихчета, и тем подобни други. Да, отивах да им кажа, че еди кой си е дошъл, ако проявят интерес, но определено такъв нямаха. И да ми върнат годините, пак така бих постъпила.
Приветствам стихотворението ти!:)))))
Ако някога се измислят покани за гости, бих го предложила за една от страничките на поканата. :)))))))))))
цитирай
10. slavimirgenchev1953 - Класическият тормоз
11.06.2011 08:26
на роднините спрямо малките човечета! ))))
цитирай
11. tota - Хубавичкооо е...
11.06.2011 10:54
"Друг път за такива гости
аз вратата ще залостя."

Залоствай я!! Подкрепям те!!

Поздрави, Владун!! Детското е още в тебе и това е прекрасно!! Да твориш за деца и ти си дете!
цитирай
12. kalin8 - Поздравления и от мен !
11.06.2011 12:09
Май всеки си има такива спомени...
Хареса ми!
Б.
цитирай
13. vladun - Ха, така, Жени:)))
11.06.2011 12:37
bizcocho написа:
Привет, Влади!
Според мен това стихотворение е повече за родители, отколкото за деца :))) Как мразех като ни кацнат гости да ме мачкат в прегръдки и да ме млящят... След време, когато имах деца и дойдеше някой в къщи и питаше за децата, направо отсичах - играят си оттатък и толкова. И дума не давах да се издума, че трябва задължително да дотърчат, да изсипят репертоар от песнички и стихчета, и тем подобни други. Да, отивах да им кажа, че еди кой си е дошъл, ако проявят интерес, но определено такъв нямаха. И да ми върнат годините, пак така бих постъпила.
Приветствам стихотворението ти!:)))))
Ако някога се измислят покани за гости, бих го предложила за една от страничките на поканата. :)))))))))))

И подаръците, които носеха, винаги си имаха цена - целувка, песничка или стихче наизуст, или пък признание, че много обичаш съответния роднина...
Предложението ти за поканите е страхотно.:))))
Много хубав ден ти желая и благодаря за подкрепата!
цитирай
14. vladun - И тоя тираничен подход може трайно да увреди детското съзнание,
11.06.2011 12:42
slavimirgenchev1953 написа:
на роднините спрямо малките човечета! ))))

променяйки представите на хлапето за нежност, обич, привързаност, благодарност...
Благодаря, Слави, с изразеното мнение ставаш верен съюзник на малките човечета!:)))))
И мой, разбира се!:)
Поздрави!
цитирай
15. vladun - Благодаря за съпричастието, Ати!
11.06.2011 12:49
tota написа:
"Друг път за такива гости
аз вратата ще залостя."

Залоствай я!! Подкрепям те!!

Поздрави, Владун!! Детското е още в тебе и това е прекрасно!! Да твориш за деца и ти си дете!

Хлапе си и ти, щом споделяш това, радвам ти се!:)))))))))))))
цитирай
16. vladun - Тези спомени са неизличими, Боре!:)
11.06.2011 12:51
kalin8 написа:
Май всеки си има такива спомени...
Хареса ми!
Б.

Благодаря, че си тук!
цитирай
17. borjanmljakov - Стихотворението може да продължи така:
11.06.2011 13:29
После шаровата паца аз ще хвана,
ще я друскам от зарана,
докато млекце избие
и кутренцето завие.
цитирай
18. vladun - А може и така:
11.06.2011 13:42
Но внимавай - твойта паца
да не сбърка с мишка Маца.
:)
цитирай
19. naidobriq - То детето ,че е умно умно но..
11.06.2011 20:43
и Влад си ни е кадърен..:))
Мн е хубаво..Судовилствие го прочетох..
цитирай
20. vladun - Здравей, Ани!:)))
11.06.2011 21:01
naidobriq написа:
и Влад си ни е кадърен..:))
Мн е хубаво..Судовилствие го прочетох..

Хем се радвам, че харесваш стихчето, хем съм очарован от начина, по който изразяваш одобрението си. Много си мила, благодаря ти!
цитирай
21. zinka34 - Днес реших да погустувам на Вл...
13.06.2011 15:01
Днес реших да погустувам
на Владун, че както чувам
той не иска гости-прости,
чак - вратата ще залости!

Това не го разборам - не -
искам да ме разбере:
ако ми е скъп и ида,
да го гушна, да го видя,

да му донеса с усмивка
някоя напитка пивка,
той нима ще ме обиди -
мене /?/- да му се невиди -

да стоя на тротоара
със торба, с бастунче... стара...,
а Владун - на баба Царя,
нямало да ми отваря...?

Ще отвориш, драги Влади,
даже и да ти се гади...
Че и ти ще остарееш
и - едва ли ще се смееш..

в своето сърце открил,
че си станал "крокодил"
А сърцето ти - напук
влюбено е в твоя внук

и жадува да го види,
и за миг не му се свиди
всичко свое да даде,
ако му отворят, де... :))

Ама ме засегна.... :))))

Здрасти, Влади!!!








цитирай
22. vladun - :)))
13.06.2011 21:58
zinka34 написа:
Днес реших да погустувам
на Владун, че както чувам
той не иска гости-прости,
чак - вратата ще залости!

Това не го разборам - не -
искам да ме разбере:
ако ми е скъп и ида,
да го гушна, да го видя,

да му донеса с усмивка
някоя напитка пивка,
той нима ще ме обиди -
мене /?/- да му се невиди -

да стоя на тротоара
със торба, с бастунче... стара...,
а Владун - на баба Царя,
нямало да ми отваря...?

Ще отвориш, драги Влади,
даже и да ти се гади...
Че и ти ще остарееш
и - едва ли ще се смееш..

в своето сърце открил,
че си станал "крокодил"
А сърцето ти - напук
влюбено е в твоя внук

и жадува да го види,
и за миг не му се свиди
всичко свое да даде,
ако му отворят, де... :))

Ама ме засегна.... :))))

Здрасти, Влади!!!










Преувеличаваш доста -
ти не си от тия гости,
за които тук говоря...
Ала днес не ми се спори -
по-добре мини към къщи,
няма хич да се намръщя.
Ще те срещна със усмивка.
От напитката ти пивка
двамата ще си налеем,
може чак да си попеем
и ще спрем едва когато
ревна като алигатор -
ни от старост, ни за младост -
тоя плач ще е от радост!

Сърдечни поздрави, Зинче!:)))
цитирай
23. hel - Утре сред родата ще съм бабата ...
14.06.2011 05:18
Утре сред родата
ще съм бабата позната.
Да не съм досадна -
без целувка гадна.
Нека лели и лелини
да се чудят сто години.
Ние с малчугана
ще набием барабана.
Поздрав, Влад!



цитирай
24. stihiq - Стихотворението много ми хареса. ...
14.06.2011 16:48
Стихотворението много ми хареса. :)))
цитирай
25. vladun - Чак сега видях коментара ти, и му се зарадвах много!:)))
09.11.2011 21:00
stihiq написа:
Стихотворението много ми хареса. :)))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vladun
Категория: Поезия
Прочетен: 990409
Постинги: 190
Коментари: 3243
Гласове: 4932
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930