Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2011 18:33 - Сутрин в парка
Автор: vladun Категория: Поезия   
Прочетен: 9235 Коментари: 37 Гласове:
52


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сутрин в парка
хората разхождат своите кучета.
Аз разхождам себе си -
сам съм си куче.




Гласувай:
52



Следващ постинг
Предишен постинг

1. qbylkovcvqt - Сутрин в парка се разхождам ви...
22.03.2011 18:56
Сутрин в парка
се разхождам винаги насън -
крос ли... физзарядка?
ще се завъртя из нета, не навън... ;)
цитирай
2. vladun - Да, ама в нета
22.03.2011 20:32
qbylkovcvqt написа:
Сутрин в парка
се разхождам винаги насън -
крос ли... физзарядка?
ще се завъртя из нета, не навън... ;)

славей на живо не пее...Ти излез няколко хубави сутрини, пък после кажи как е:)))
Поздрави!
цитирай
3. qbylkovcvqt - :) шегувам се, така ми дойде. . . в...
22.03.2011 22:19
:) шегувам се, така ми дойде... всъщност обичам разходките в парка през седмицата... иначе - в планината, гората, край реката или по морския бряг...

Усмивки!
цитирай
4. vladun - И аз харесвам брега...но ми е далечко морето
22.03.2011 23:04
qbylkovcvqt написа:
:) шегувам се, така ми дойде... всъщност обичам разходките в парка през седмицата... иначе - в планината, гората, край реката или по морския бряг...

Усмивки!

Усмивки и на теб:)))

цитирай
5. tryn - Интересно!
22.03.2011 23:41
По-добре сам да водиш себе си като куче, отколкото друг да те води!
Силата на кратките форми...
Поздрав, Влад.! :
цитирай
6. vladun - Тук поне 5 различни прочита са възможни,
22.03.2011 23:55
tryn написа:
По-добре сам да водиш себе си като куче, отколкото друг да те води!
Силата на кратките форми...
Поздрав, Влад.! :

ти си избрала този, а аз най-много държа на верността - нали знаеш - верен като куче...А при мен е - верен съм си като куче...;)
Благодаря, че поспря, Ели, драго ми е:)))
цитирай
7. sparotok - разходка
23.03.2011 00:01
И аз обичам ранните разходки сам в парка:)
цитирай
8. vladun - Радвам се...
23.03.2011 00:12
sparotok написа:
И аз обичам ранните разходки сам в парка:)

Радвам се, че сме съмишленици:)
цитирай
9. bizcocho - Трябва и да се самоуважаваме :))...
23.03.2011 00:26
Трябва и да се самоуважаваме :))))))
Развесели ме със сравнението :)))))))) Не е лошо, че обичаме животните. И аз ги обичам. Лошото е, ако престанем да ги обичаме, или ако вземем да правим всичко заради тях, без да се сещаме и за себе си :))) Да не говорим пък, че някои кучета живеят по-добре и от хората, но кучетата нямат вина за това. Поне за разходка в парка не можем да имаме изисквания към стандарта на живот. :))
цитирай
10. vladun - Здравей, Жени!:)
23.03.2011 00:33
bizcocho написа:
Трябва и да се самоуважаваме :))))))
Развесели ме със сравнението :)))))))) Не е лошо, че обичаме животните. И аз ги обичам. Лошото е, ако престанем да ги обичаме, или ако вземем да правим всичко заради тях, без да се сещаме и за себе си :))) Да не говорим пък, че някои кучета живеят по-добре и от хората, но кучетата нямат вина за това. Поне за разходка в парка не можем да имаме изисквания към стандарта на живот. :))

Радвам се, че съм предизвикал усмивката ти с този тъжновесел стих, адресиран до мен самия...Но очевидно не само до мен, а и до хората, разчели скептичноироничното послание на стиха..:)
Приятно ми е, че беше тук и коментира!

цитирай
11. ufff - Хех,
23.03.2011 07:32
това го помня, защото беше много по мой вкус;)
цитирай
12. vladun - Благодаря, и аз помня страхотния ти коментар, ти си му орисницата на това...
23.03.2011 07:50
ufff написа:
това го помня, защото беше много по мой вкус;)

И интересното е, че го записах като една забавна хрумка, а пък то взе че придоби концептуално значение;)))
цитирай
13. nellnokia - :)
23.03.2011 08:55
Това четвъртото четиристишие ли е?:):)
цитирай
14. nellnokia - Сутрин в парка хората разхождат ...
23.03.2011 08:57
Сутрин в парка
хората разхождат своите кучета.
Къде си?
Твоето куче е у дома...

цитирай
15. magicktarot - Страхотно стихотворение, Владимире, с малко думи - много!:)
23.03.2011 09:18
Ех, как искам и аз да съм си куче (понякога успявам) - стопанинът на куче често обича кучето повече от себе си, дори от близките си, обичани хора - това е особена любов, всеотдайна. Бих казала - егоистична в себеотдаването:) Поздрави и успешен ден!
цитирай
16. vladun - Знаеш, че не е:)))
23.03.2011 11:14
nellnokia написа:
Това четвъртото четиристишие ли е?:):)

Четвъртото ще си има и рима:)
цитирай
17. vladun - Изведи го утре, в южния...:)
23.03.2011 11:16
nellnokia написа:
Сутрин в парка
хората разхождат своите кучета.
Къде си?
Твоето куче е у дома...


Благодаря, че си го приютила:)))
цитирай
18. vladun - Зарадва ме, Соня:)
23.03.2011 11:22
magicktarot написа:
Ех, как искам и аз да съм си куче (понякога успявам) - стопанинът на куче често обича кучето повече от себе си, дори от близките си, обичани хора - това е особена любов, всеотдайна. Бих казала - егоистична в себеотдаването:) Поздрави и успешен ден!

Когато сам си си куче, отношението стопанин - любимец е винаги сърършено хармонично, със сигурност го знаеш...:)
Лесно ме четеш и правилно ме разбираш, благодаря ти!
цитирай
19. blogena - Явно си от тези
23.03.2011 13:17

дето са си самодостатъчни :)))

и лаеш ли си се сам ;)

Аз пък си размърквам сама
котката и си се дращя...
Нарочно черна съм си я избрала
мислите черни да хваща :)))

цитирай
20. yotovava - Ако имаш нужда
23.03.2011 13:42
да се пазиш сам себе си от самотата...
Поздрав, Влад.
Валя
цитирай
21. tota - И още един вариант:
23.03.2011 14:29
Сутрин в парка
хората разхождат своите кучета -
вместо внучета.
Аз разхождам себе си -
сам съм си куче
и си мисля
дали ще я докарам до внуче....

Поздрави! И хубав, усмихнат ден!
цитирай
22. sande - Поздрави, Владо, интересно хрумване...
23.03.2011 14:41
Повечето хора се разхождат с кучета сутрин или вечер, но заради кучетата в повечето случаи.
Без куче не можеш за нищо на света да ги изкараш на разходка, особено през зимата, в лошо време и т.н.

А моите кучета ме смятат за куче като тях.И не ме слушат, искат аз да ги слушам.
цитирай
23. gita969 - Има едно предимство
23.03.2011 15:21
не чакаш някой да те изведе и с досада да ти подсвирква,че е време за прибиране.
Казват : " Да ти мине като на куче" и " Захапал е здраво кокала като куче"
Затова по време на здравословните ти разходки се дръж като породист шеф на глутница - нямаш каишка. И бързо да зарастват раните ти от хомосапиенс. :))))
цитирай
24. darcy - Това сякаш аз съм го написала.
23.03.2011 16:05
Аз също си се саморазхождам в парка.

Поздрави за постинга!
цитирай
25. lubara - Поздрави, vladum!
23.03.2011 17:15
Сутрин в парка
кучетата разхождат своите хора.
Едно куче няма кого да разхожда,
дали да си го взема за стопанин...
цитирай
26. vladun - Самодостатъчен - но само понякога,
23.03.2011 18:16
blogena написа:

дето са си самодостатъчни :)))

и лаеш ли си се сам ;)

Аз пък си размърквам сама
котката и си се дращя...
Нарочно черна съм си я избрала
мислите черни да хваща :)))


и дотолкова, че да не се влияя от незначителни обстоятелства с цената на неразумни компромиси...И, да - лая се, ръмжа си и понякога се хапя, ама не до кръв;) По-често въртя опашка дружелюбно:)))
И да знаеш - много харесах черното коте, което лови черните мисли...
И коментара ти харесах, та ти казвам добре дошла:)
цитирай
27. vladun - Така е, Вал!:)
23.03.2011 18:19
yotovava написа:
да се пазиш сам себе си от самотата...
Поздрав, Влад.
Валя

Самотата е състояние на духа и не зависи от ничие физическо отсъствие или присъствие...
Поздравявам те и аз!
цитирай
28. vladun - Здравей!:))) Схванах тънкия ти намек и
23.03.2011 18:26
tota написа:
Сутрин в парка
хората разхождат своите кучета -
вместо внучета.
Аз разхождам себе си -
сам съм си куче
и си мисля
дали ще я докарам до внуче....

Поздрави! И хубав, усмихнат ден!

препратката към оня мой "съдбовен" текст;)
Дай Боже всекиму до внуче да я докара!
Благодаря ти!:)
цитирай
29. vladun - Чак пък ужас...
23.03.2011 18:31
анонимен написа:
Добре, де! Що за тъпотия е този постинг? И защо, по дяволите, се мъдри на първа? Ужас...

Струва ми се, че малко преувеличаваш:)
Благодаря, че се изказа.
цитирай
30. vladun - Благодаря, Санде!:)
23.03.2011 18:36
sande написа:
Повечето хора се разхождат с кучета сутрин или вечер, но заради кучетата в повечето случаи.
Без куче не можеш за нищо на света да ги изкараш на разходка, особено през зимата, в лошо време и т.н.

А моите кучета ме смятат за куче като тях.И не ме слушат, искат аз да ги слушам.

Ти разбираш от кучета, така че напълно ти се доверявам!:)
Поздрави!
цитирай
31. vladun - Права си - привилегия е сам да си си куче:)
23.03.2011 19:43
gita969 написа:
не чакаш някой да те изведе и с досада да ти подсвирква,че е време за прибиране.
Казват : " Да ти мине като на куче" и " Захапал е здраво кокала като куче"
Затова по време на здравословните ти разходки се дръж като породист шеф на глутница - нямаш каишка. И бързо да зарастват раните ти от хомосапиенс. :))))

Стига животът да не е кучешки:) И да са ти здрави кучешките зъби;)
Благодаря за коментара и за хубавите пожелания!
Поздрави от мен!:)
цитирай
32. vladun - Благодаря ти!
23.03.2011 20:05
darcy написа:
Аз също си се саморазхождам в парка.

Поздрави за постинга!

Ако ме срещнеш, обади се - да повървим заедно:)
цитирай
33. vladun - Поздраави и на теб, lubara!
23.03.2011 20:06
lubara написа:
Сутрин в парка
кучетата разхождат своите хора.
Едно куче няма кого да разхожда,
дали да си го взема за стопанин...

Благодаря за отзива!
цитирай
34. phoenix2000 - Според мен кучетата разхождат х...
24.03.2011 14:16
Според мен кучетата разхождат хората :)
цитирай
35. vladun - Здравей, phoenix2000!
24.03.2011 17:40
phoenix2000 написа:
Според мен кучетата разхождат хората :)

Aко е така, тогава пак разхождам себе си, но в този случай сам съм си стопанин:)
Благодаря за отзива и добре дошъл!!
цитирай
36. creatura - Малко тъжно, но ако го погледнем от ...
25.03.2011 18:43
Малко тъжно,но ако го погледнем от философската страна.....разхождайки себе си,може да ти дойдат доста добри и гениални идеи.
цитирай
37. vladun - Малко тъжно, но ако го погледнем от ...
26.03.2011 01:01
creatura написа:
Малко тъжно,но ако го погледнем от философската страна.....разхождайки себе си,може да ти дойдат доста добри и гениални идеи.

Всъщност точно така ми хрумна и тоя стих, разхождайки се...:)
Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vladun
Категория: Поезия
Прочетен: 989755
Постинги: 190
Коментари: 3243
Гласове: 4932
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930