Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2011 20:28 - Мълчание
Автор: vladun Категория: Поезия   
Прочетен: 5944 Коментари: 29 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Прегърбила се е идеята
и усетът се е снишил...
Ще изтече ли звук
през стиснатите зъби?

Каква ти истина
докато сетивата
размахват просешка тояга.

В такива случаи
вулканите мълчат конкретно.



Гласувай:
24



1. анонимен - Браво!
12.03.2011 20:44
Мълчи вулканът.
Люлее в глуха оратория
изтеклите си звуци.
Идеята узрява във кресчендо.
Конкретно. И дочакано.
love:)
цитирай
2. sande - Вулканите мълчат застрашително...
12.03.2011 21:01
анонимен написа:
Мълчи вулканът.
Люлее в глуха оратория
изтеклите си звуци.
Идеята узрява във кресчендо.
Конкретно. И дочакано.
love

А някои вече разстресоха планетата.

Съвсем конкретно.

И става страшно.

цитирай
3. qbylkovcvqt - :) о, не си пожелавай да изригне в...
12.03.2011 21:05
:) о, не си пожелавай да изригне вулканът...
цитирай
4. анонимен - най-простия блогер
12.03.2011 21:26
sande написа:
анонимен написа:
Мълчи вулканът.
Люлее в глуха оратория
изтеклите си звуци.
Идеята узрява във кресчендо.
Конкретно. И дочакано.
love

А някои вече разстресоха планетата.

Съвсем конкретно.

И става страшно.


цитирай
5. tryn - Когато човек не може да каже нещо умно,
12.03.2011 21:27
по-добре е да мълчи.
Макар че мълчанието не винаги е злато...

Поздрав за мъдрия стих!
цитирай
6. vladun - Здравей!:)
12.03.2011 22:25
анонимен написа:
Мълчи вулканът.
Люлее в глуха оратория
изтеклите си звуци.
Идеята узрява във кресчендо.
Конкретно. И дочакано.
love:)

Каква импровизация само...
Благодаря ти!
Hug:)
цитирай
7. vladun - Здравей, Санде!
12.03.2011 22:29
sande написа:
анонимен написа:
Мълчи вулканът.
Люлее в глуха оратория
изтеклите си звуци.
Идеята узрява във кресчендо.
Конкретно. И дочакано.
love

А някои вече разстресоха планетата.

Съвсем конкретно.

И става страшно.


Благодаря за разбирането и за подкрепата!
цитирай
8. vladun - Здравей!:)
12.03.2011 22:32
qbylkovcvqt написа:
:) о, не си пожелавай да изригне вулканът...

Ще ти отговоря с друг стих:
Клокочи лавата,
ври, нажежава земните недра -
ако не изригне
ще изпепели
душата на вулкана.

Благодаря ти!
цитирай
9. vladun - Коментарът ти е озадачаващ.
12.03.2011 22:37
анонимен написа:
sande написа:
анонимен написа:
Мълчи вулканът.
Люлее в глуха оратория
изтеклите си звуци.
Идеята узрява във кресчендо.
Конкретно. И дочакано.
love

А някои вече разстресоха планетата.

Съвсем конкретно.

И става страшно.



Бих предпочел да знам дали дочуваш мълчанието на вулкана.
Привет!
цитирай
10. vladun - В случая мълчанието
12.03.2011 22:45
tryn написа:
по-добре е да мълчи.
Макар че мълчанието не винаги е злато...

Поздрав за мъдрия стих!

не е премълчаване. И, да - не е злато, по-скоро е взривно предчувствие...
Благодаря за твоя прочит, Ели! Очевидно е, че нещата не се приемат еднозначно и точно в това е магията на поетичното слово!:)))
Поздрави!
цитирай
11. smile999 - Вулкан от мълчание. Разбирам го.
12.03.2011 23:57
Вулкан от мълчание.Разбирам го.
цитирай
12. vladun - Почувствах разбирането!
13.03.2011 00:05
Благодаря ти!
цитирай
13. kalinchiza - когато е контректно, мълчанието ...
13.03.2011 10:07
когато е контректно, мълчанието казва много.....
цитирай
14. vladun - когато е контректно, мълчанието ...
13.03.2011 10:31
kalinchiza написа:
когато е контректно, мълчанието казва много.....

напомни ми за един изтъркан от употреба, но много точен оксиморонен израз за истината, която често гръмогласно бива премълчавана..
Благодаря!
цитирай
15. mariposatracionera - Великолепно. Стихнах безответно. ...
13.03.2011 10:54
Великолепно.
Стихнах безответно.
Благодаря ти, Влади!
цитирай
16. vladun - Благодаря, Гал!
13.03.2011 11:15
Ценя присъствието ти и добрата дума!
Поздрави!
цитирай
17. анонимен - ти няква лична критичка ли си?
13.03.2011 11:50
kalinchiza написа:
когато е контректно, мълчанието казва много.....


изказваш се само в този блог и като че ли доста непохватно?
цитирай
18. vladun - И аз бих искал да зная...
13.03.2011 13:16
анонимен написа:
kalinchiza написа:
когато е контректно, мълчанието казва много.....


изказваш се само в този блог и като че ли доста непохватно?

И аз бих искал да зная кои са критиците ми, но няма как да познавам всички, независимо от това дали се подписват с псевдоними, които нищо не ми говорят или пък са анонимни - като теб...А както вероятно си разбрал, след като толкова внимателно наблюдаваш блога ми, повечето хора тук ме познават освен с псевдонима vladun и с истинските ми имена - Владимир Виденов, с някои пишещи дори се знаем и лично:)
цитирай
19. thefaceoftheshadow - Истинско!
13.03.2011 14:54
"Каква ти истина
докато сетивата
размахват просешка тояга."

Много добре казано! Поздрави!
цитирай
20. bizcocho - Мълчи вулканът. Люлее в глуха ор...
13.03.2011 15:24
анонимен написа:
Мълчи вулканът.
Люлее в глуха оратория
изтеклите си звуци.
Идеята узрява във кресчендо.
Конкретно. И дочакано.
love:)

Не можех да не се възхитя и от творбата ти и от този коментар! Не е нужно да правя разбор в коментар под една творба, където мълчанието ми е по-силната позиция, затова оставам само с гласно изречения в първото си изречение възторг!:)
Аплодисменти и към двете творби!

цитирай
21. vladun - Благодаря ти!:)
13.03.2011 15:54
thefaceoftheshadow написа:
"Каква ти истина
докато сетивата
размахват просешка тояга."

Много добре казано! Поздрави!

И коментарът ти е истински!!!
цитирай
22. vladun - Споделям напълно възхищението ти от поетичния отзив!
13.03.2011 16:10
bizcocho написа:
анонимен написа:
Мълчи вулканът.
Люлее в глуха оратория
изтеклите си звуци.
Идеята узрява във кресчендо.
Конкретно. И дочакано.
love:)

Не можех да не се възхитя и от творбата ти и от този коментар! Не е нужно да правя разбор в коментар под една творба, където мълчанието ми е по-силната позиция, затова оставам само с гласно изречения в първото си изречение възторг!:)
Аплодисменти и към двете творби!


Споделям напълно възхищението ти от творбата-коментар, ръкопляскам и аз, та да се чуе надалеко! Според мен този стих не само доизяснява, но и доразвива авторовата идея!
Радвам се на високата ти оценка и на свой ред аплодирам казното от теб!
Благодаря, Жени!!!
цитирай
23. sparotok - !
13.03.2011 18:19
Кратко, но впечатляващо!
Поздрави!
цитирай
24. vladun - Висока оценка, благодаря!
13.03.2011 18:32
sparotok написа:
Кратко, но впечатляващо!
Поздрави!

Поздрави и успешна седмица!
цитирай
25. анонимен - това не отговаря на въпроса за калинжицата с празния блог. нея я наблюдавам, а не теб.
13.03.2011 22:35
vladun написа:
анонимен написа:
kalinchiza написа:
когато е контректно, мълчанието казва много.....


изказваш се само в този блог и като че ли доста непохватно?

И аз бих искал да зная кои са критиците ми, но няма как да познавам всички, независимо от това дали се подписват с псевдоними, които нищо не ми говорят или пък са анонимни - като теб...А както вероятно си разбрал, след като толкова внимателно наблюдаваш блога ми, повечето хора тук ме познават освен с псевдонима vladun и с истинските ми имена - Владимир Виденов, с някои пишещи дори се знаем и лично:)

цитирай
26. vladun - Има доста празни блогове...
14.03.2011 00:34
анонимен написа:
vladun написа:
анонимен написа:
kalinchiza написа:
когато е контректно, мълчанието казва много.....


изказваш се само в този блог и като че ли доста непохватно?

И аз бих искал да зная кои са критиците ми, но няма как да познавам всички, независимо от това дали се подписват с псевдоними, които нищо не ми говорят или пък са анонимни - като теб...А както вероятно си разбрал, след като толкова внимателно наблюдаваш блога ми, повечето хора тук ме познават освен с псевдонима vladun и с истинските ми имена - Владимир Виденов, с някои пишещи дори се знаем и лично:)


Поне за мен това няма никакво значение и тая тема не ми се обсъжда...За втори път днес влизаш в блога ми - мислех, че тоя път искаш кажеш нещо и за стихотворението ми.
Поздрави!
цитирай
27. vichra - Впечатляващо!
15.03.2011 10:08
Привидна тишина, пропита от неистов стон! Конвулсии родени от клокочещата лава.
Занемяла истина, която все някога ще наруши конкретното мълчание.
Изригване и кратер след това......
цитирай
28. vladun - Благодаря!
15.03.2011 11:28
Вникнала си дълбоко, прочитът ти ми хареса:)
цитирай
29. bizcocho - !!!!!!!!!!!! Някога му се въз...
11.05.2011 00:37
!!!!!!!!!!!!
Някога му се възхитих... не, че сега не! Сега го нося... като проекция на кратера...
Дълбокото... тихото... празното... стон в стиснатите зъби...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vladun
Категория: Поезия
Прочетен: 989754
Постинги: 190
Коментари: 3243
Гласове: 4932
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930