Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2014 17:10 - Димни разговори
Автор: neverlover Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1566 Коментари: 2 Гласове:
2



 Времето предразполага.
Сивото небе със сини птици, 
хладната замираща трева, 
студа, едва заплакващия дъжд,
треперещите бели пръсти, 
които се завъртат като в танц, 
разбридвайки поредната кутия.
Първата цигара - обърни я, 
остави я за накрая. 
Пожелай си.
Мисълта потъва в адска пара.
Забълбуква, закипява и изгаря.
Само теб желая, 
само теб желая… 



Гласувай:
2



Предишен постинг

1. troia - Толкова
15.11.2014 21:52
отдавна не съм писала стихове...
Май вече не мога.
Напомняш ми за мен.
Този стих много ми хареса.:)
цитирай
2. neverlover - Толкова
16.11.2014 22:39
се радвам, че си му обърнала внимание и ти е харесал. *цветенце*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neverlover
Категория: Лични дневници
Прочетен: 32430
Постинги: 54
Коментари: 10
Гласове: 59
Архив